Mijn reis, wat denk jij ervan? - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Wil - WaarBenJij.nu Mijn reis, wat denk jij ervan? - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Wil - WaarBenJij.nu

Mijn reis, wat denk jij ervan?

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil

24 Oktober 2016 | Nepal, Pokhara

Mijn trekking Annapurna-circuit zit er op, voor mij een geweldige ervaring en inspanning.
Daarom wil ik jullie vragen om, als lezer van de webblog, interactie en te reageren op onderstaand :

De zin of onzin van backpacken in de Himalaya ?

Jullie lezen nu reeds meerdere weken mijn blog. Natuurlijk schrijf ik de laatste weken over mijn positieve belevenissen, ervaringen en hoe mooi, maar ook hoe intensief soms, het is in het hooggebergte van de Annapurna. Maar waarom overkomt me dit, waarom is dit leuk en waarom al die inspanningen en drive om grenzen te verleggen ( op vakantie ) ?

Graag zou ik jullie reacties vernemen, wat jullie hier van vinden. De zin of onzin van deze trekking, de uitdagingen, in de Himalaya.

Ik kijk uit naar jullie reacties, meningen en commentaar via een reactie op de webblog, in welke vorm dan ook !

Bedankt en groetjes,
Wil

  • 26 Oktober 2016 - 11:57

    Roel En Marijke:

    नमस्ते चाहनुहुन्छ....of mocht je Nepalees nog niet zo best zijn: Hoi Wil,

    We hebben vandaag je kaartje voor Lise ontvangen, waarvoor dank! Erg attent van je!!
    Nog iets meer dan 2 weken en dan zit je thuis weer aan een bakje Douwe Egberts koffie ;-).

    Wij wensen je nog heel veel plezier en mooie ervaringen toe en geniet met volle teugen van al het moois! Save trip home!

    Groetjes,
    Roel en Marijke

  • 27 Oktober 2016 - 12:32

    Frank En Marja:

    Hoi Wil,

    Al je verslagen gelezen. Je hebt een hele reis gemaakt. Indrukwekkend.
    Heeft veel met je gedaan. Enorme ervaring. Fijn om op deze manier er iets van mee te krijgen.
    Nog veel plezier en kom veilig thuis.

    Groetjes,

    Frank en Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Spirituele reis Tibet ( mount Kailash ) en Nepal ( Annapurna ).

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 12931

Voorgaande reizen:

08 September 2016 - 06 November 2016

Spirituele reis Tibet en Nepal.

Landen bezocht: